ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

۹

سپاس

در پی سالی که گذشت در کنار تو و دوستانت و هم قدم با شما ، روزها را گذراندم و با هم توانستیم کلمه های بیشتری را بخوانیم و عدد های بزرگتری را حساب کنیم .جمله ها بلند تر و قصه ها رنگارنگ تر شدند . بزرگتر شدید و بر سواد تان افزوده شد. اما من هرگز سعی نکردم کودکی تان را از شما بگیرم و رویاهای تان را تبدیل به رویاهای بزرگتر کنم .هرگز نخواستم بازی هایتان را، خواب های تان را و آرزو های تان را پریشان کنم .چرا که به چشم خود دیدم کودکی ناب همراه تان است ، با صمیمیتی که بوی خدا می دهد پس کودکی و سادگی تان را به خدا می سپارم و آرزو دارم ، همیشه تکه ای از آن را در قلب کوچک تان محفوظ بدارید 
عزیزم ، از این که مرا باور کردی و با من هم جهت و همسو شدی سپاسگزارم .

 
عمر من در کلاس درس چه شیرین می گذرد اگر تو پیروز باشی .
معلم روزهای زلال کودکی تان سیدیان خرداد 1395

نماهنگ یادم کن را تماشا کنید 


 

 

 آگهی ها

نظرات (۹)

  1. سلام

    پس اون خانم معلم وسط عکس شمایید...:)

    یه خانم معلم دوست داشتنی و مهربون به نظر میایید...

    دیدگاهتون نسبت به شغلتون بسیار زیباست...

    خوش به حالتون که با این فرشته ها عمر میگذرونید...

    موفق باشید.:)

    • پاسخ:

      از حسن نظر شما سپاسگزارم .
    • پاسخ:

      درست می فرمایید . به دلیل تغییر سرور شهر بهشت از پنجشنبه تا شنبه هفته گذشته تصاویر  وبلاگ لود نمی شد. با سپاس بابت دقت نظر شما
    • پاسخ:

      سپاسگزارم
  2. همکار گرامی سلام
    خسته نباشید و خدا قوت از تلاش یک سال تحصیلی برای دانش آموزانتان
    امیدوارم روزی دخترانتان را در مدارج بالای تحصیلی و علمی ببینید
    اهنگ بسیار زیبا و دلنشین بود
    • پاسخ:

      من نیز برای شما و شاگردان ساعی تان آرزوی موفقیت و سلامتی و بهروزی دارم
  3. ستایش حسن زاده

    ممنون از این همه محبت وزحمتی  که در طی این دوسال برای دختر عزیزمون کشیدین واقعا خیلی چیزها از شما معلم نمونه یاد گرفتیم از همه مهمتر صبور بودن وفعال بودن شما را این سالها بوده وهست بهترینها را برای شما نازنین آرزومندم سپاسگزارم و سال خوبی را برای شما وخانواده عزیزتان خواهانم.
    • پاسخ:

      ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">