ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

۲

عبور از مرز 10000 بازدید کننده (تحلیل )

 

با بررسی آمار بازدید کنندگان و تعداد صفحات بازدید شده می توان ارزیابی مناسبی از عملکرد وبلاگ به دست آورد. لازم به ذکر است که آمار بازدیدکنندگان وبلاگ کلاس دوم مینا در سرویس وبلاگ دهی بلاگفا در نظر گرفته نشده است :

کشورها : 

کشور ایران از نظر بازدید بیشترین بازدید کننده را از این وبلاگ به خود تخصیص داده است . در رتبه دوم و سوم کشور آمریکا و آلمان قرار دارند . با وجود اینکه سرویس بلاگ فیلتر نبوده و کاملا در دسترس قرار دارد ولی به نظر می رسد استفاده از فیلتر شکن توسط بعضی از کاربران مکان آنها را غیر شفاف می نماید .

شهر های ایران :

کاربران حومه تهران و شهر های خراسان و خود تهران رتبه های اول تا چهارم را به خود اختصاص داده اند و خود شهر مشهد در مقام پنجم قرار دارد . این امر به خوبی نشان می دهد که مخاطبین  در سراسر ایران از ویلاگ استفاده نموده و استفاده از وبلاگ منحصر به شهر مشهد نمی باشد . شیوه به اشتراک گذاری مطالب و به روز بودن آنها موجب ایجاد مخاطبین ثابت در سراسر ایران شده است .

سیستم عامل :

2/3 کاربران وبلاگ از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنند ولی رتبه دوم به کارگیری سیستم عامل اندروید نشان می دهد که هماهنگی برنامه های به کارگرفته شده با سیستم های عامل موبایل موجب استفاده گسترده وبلاگ بر روی موبایل شده است . کلیه آزمون ها ٬ ویدئو ها ٬ نماهنگ ها به صورت فلش قابل اجرا بر روی کلیه موبایل ها هستند .

آمار بازدید :

بیشترین بازدید کننده در روز 15 آذر بوده است که 203 نفر از وبلاگ در عرض یکروز بازدید نموده اند . در مدت عمر وبلاگ به طور متوسط روزانه 41 نفربازدید کننده از وب استفاده نموده و 159 صفحه را بازدید کرده اند .

بازدید در هفته :

آمار بازدید نشان می دهد که در طول هفته تقریبا تعداد بازدید کننده ثابت است ولی تعداد صفحاتی که دنبال می شود بسته به روز آن تغییر می کند . بیشترین صفحات بازدید شده مربوط به روز جمعه است که به دلیل فراغت دانش آموزان و داشتن فرصت کافی برای دیدن صفحات مختلف وبلاگ می باشد .

ارجاع دهنده ها :

آمار کاربران نشان می دهد که به نسبت معناداری علاوه بر ارجاع مستقیم به وبلاگ ٬ دیگر وبلاگ ها و سایت ها نیز کاربران خود را به این وبلاگ ارجاع می دهند که این امر بیانگر ارتباط دوسویه این وبلاگ با وبلاگ های همکار می باشد .

امید است که در آینده با افزوده شدن بخش های جدید ٬ کاربران بیشتری جذب این وبلاگ شده و با اشتراک گداشتن تجارب خود در بهبود کیفی وبلاگ نقش موثر تری به عهده گیرند .

 آگهی ها

نظرات (۲)

  1. سلام .این وبلاگ فوق العاده هست اما فوق العاده تر از اون خانم معلم مهربون و مبتکرش هست.
    خانم سیدیان عزیز ممنون میشم اگر نمونه سوالات آزمون بیشتری در وب بگذارید.
  2. بهار اردمه

    سلام به خانم سیدیان عزیز بازم مثل همیشه میگم خیلی خوشحالم دخترم امسال در کنار معلم خلاق و مهربان و کوشا و پر تلاشی مثل شماس انشالا که خدا عوضش و بهتون بده همین وبلاگ که آمار بینندگانشم بالاس معرکه اس عین خودتون موفق باشین منمه برای عاقبت به خیری بچه های خودتون دعا میکنم برای دو پسر گلتون ادم به هر دستی بده به همون دست پس میگیره 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">