ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

۳

سپاسگزاری

در پی سالی که گذشت در کنار تو و دوستانت و هم قدم با شما ، روزها را گذراندم و با هم توانستیم کلمه های بیشتری را بخوانیم و عدد های بزرگتری را حساب کنیم .جمله ها بلند تر و قصه ها رنگارنگ تر شدند . بزرگتر شدید و بر سواد تان افزوده شد. اما من هرگز سعی نکردم کودکی تان را از شما بگیرم و رویاهای تان را تبدیل به رویاهای بزرگتر کنم .هرگز نخواستم بازی هایتان را، خواب های تان را و آرزو های تان را پریشان کنم .چرا که به چشم خود دیدم کودکی ناب همراه تان است ، با صمیمیتی که بوی خدا می دهد پس کودکی و سادگی تان را به خدا می سپارم و آرزو دارم ، همیشه تکه ای از آن را در قلب کوچک تان محفوظ بدارید 
عزیزم ، از این که مرا باور کردی و با من هم جهت و همسو شدی سپاسگزارم .

 
عمر و جوانی من در کلاس درس چه شیرین می گذرد اگر تو پیروز باشی .
معلم روزهای زلال کودکی تان سیدیان خرداد 1394

 

 

نمآهنگ " یادم کن " را تماشا کنید .

 آگهی ها

نظرات (۳)

  1. ارمغان خوشدل

    سلام خانم سیدیان عزیزم . از نماهنگ زیباتون ودیدن عکس های دوستانم بسیار لذت بردم. دوستتان دارم.
    • پاسخ:

      همیشه در یادم خواهی  بود . برای حفظ توانایی هایت در طول تابستان از امکانات وبلاگ استفاده کن .
  2. پریسا ملاح نیا

    زندگی زیباست زشتی های آن تقصیرماست....
    در مسیرش هرچه نازیبایی ست آن تدبیر ماست! ....زندگی آب روانی است روان میگذرد.... آنچه تقدیر "من و توست " همان میگذرد.... ای که میپرسی نشان عشق چیست؟ ....عشق جز ظهور مهر نیست ....عشق یعنی مهر بی چون و چرا.... عشق یعنی کوشش بی ادعا..... عشق یعنی مهر بی اما و اگر ....عشق یعنی رفتن با پای سر.... عشق یعنی " دل تپیدن " بهر "دوست ".....هر کجا عشق آید وساکن شود.... هر چه نا ممکن بود ممکن شود .

    از این که یک سال با عشق ومحبت به پریسا درس زندگی آموختید متشکرم.
    • پاسخ:

      از شعر زیبایتان بسیار سپاسگزارم . همیشه با خاطرات خوب در یادم خواهید بود .
  3. ملیحه ریحانیان

    سلام خانم سیدیان مهربان خوشحالیم که دومرتبه وبلاگ شما فعال شد، نماهنگ بچه ها عالى بود ودسترسى هم بسیار راحت بود، ممنونم
    • پاسخ:

      با سپاس ، در طول تابستان برای دسترسی کامل دانش آموزان تمام بخش ها فعال و پستهای جدید در وبلاگ نهاده خواهد شد .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">