ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

۱

روش اجرای آزمون آنلاین

با سپاس بابت همکاری دانش آموزان و والدین گرامی در اجرای به هنگام این آزمون ها که تاکنون نزدیک به 8 نفر با موفقیت در آن شرکت نموده اند ٬ به جهت فراهم ساختن آموزش کافی برای بقیه دانش آموزان که به هر علتی نتوانسته اند در نخستین ازمون شرکت نمایند این نوشته ارایه می گردد .

1- کلیه آزمون ها با مرورگرهای اینترنت اکسپلورر و کروم و فایر فاکس تست موفقیت آمیز شده اند . البته مشکلات فارسی نویسی به دلیل تنوع قلم ها و نیز سیستم عامل های متفاوت (به دلیل اجرا شدن آزمون در فضای وب ) اندکی وجود دارد ولی ناچیز است .باید نوجه داشت که چنانچه امکان اجرای فلش پلیر در مرورگر مورد استفاده (مانند مرورگر کروم ) مسدود شده است آن را مجاز کنید .

2- به دلیل اجرا شدن آزمون در فضای وب ٬ اجرای آزمون ها به شدت به سرعت اینترنت وابسته است ولی قطعا این ازمون ها با سرعت های متفاوت ٬اجرا می شوند ولی زمان بارگیری بسته به سرعت اینترنت متفاوت است . به دلیل وجود صدا٬ فیلم و عکس در این آزمون ها محیط دوستانه ای فراهم شده است که مناسب سن مخاطبین می باشد ولی از جانب دیگر ممکن است به دلیل حجم بالا و سرعت کم اینترنت ٬مشکلاتی به وجود آید . البته تعداد بالای شرکت کنندگان دلیل خوبی است که با سرعت اینترنت معمول نیز به راحتی آزمون ها اجرا خواهند شد .

 آموزش تصویری اجرای آزمون 

ابتدا بر روی نگاره مربوطه کلیک می کنیم . پنجره ای گشوده خواهد شد که صبر می کنیم که بارگیری آن کامل شود .

بعد از تکمیل بارگیری صفحه ای گشوده خواهد شد که بایستی ایمیل و نام خود را در آن  درج و بر روی دگمه آغاز کلیک کنید . به این آدرس ایمیل در پایان آزمون نتیجه آزمون ارسال خواهد گردید .

در صفحه دیگر بعدی مجددا ایمیل و نام و نام خانوادگی مجددا درخواست و با کلیک بر روی دگمه پیگیری آزمون آغاز می گردد.

در صفحه پیشگفتار اطلاعاتی در زمینه تعداد پرسش ها و ومجموع امتیازات و زمان آزمون در اختیار گذاشته می شود .

بعد از آغاز آزمون ٬زمان پایان به صورت معکوس شمارش می شود که با توجه به زمان با قیمانده بایستی پرسش ها پاسخ داده شوند ( در پایان زمان انجام آزمون قطع می گردد) . کلیه پرسش ها با آوای آموزگار خوانده می شوند تا ضمن ایجاد یک محیط دوستانه ٬ از بروز هرگونه خطای نوشتاری جلوگیری به عمل آید .

در صورت جواب درست با آوای آموزگار دانش آموز تشویق و در صورت جواب نادرست ٬تذکر داده می شود .

در هر زمان با کلیک بر روی دگمه نمای کلی می توانید کلیه پرسش ها و پاسخ دانش آموز را مشاهده کنید .

در پایان ضمن نشان دادن زمان سپری شده و تراز آزمون دو نسخه از نتایج آزمون تهیه شده و یکی برای آموزگار و دیگری برای دانش آموز پست الکترونیک می گردد . لازم به ذکر است که این آزمون ها به قصد آموزش تهیه شده اند و به هر میزان که لازم باشد دانش آموز می تواند در آن شرکت نماید . موفق باشید .

 آگهی ها

نظرات (۱)

    • پاسخ:

      در سیستم عامل ویندوز به دلیل استفاده از نرم افزاری که با آن آزمون ها تهیه شده اند استفاده از فلش پلیر الزامی است ولی در آیپد و سیستم هایی که سیستم عامل غیر ویندوز دارند ممکن است فلش پلیر قایل اجرا نباشد و این عامل اصلی است . کلیه آزمون ها در سیستم عامل ویندوز در تمامی نسخه  ها تست شده اند و به خوبی کار می کنند .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">