ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

۵

آزمون همگاه (آنلاین ) 1

 

زمان انجام آزمون 30 دقیقه می باشد و پس از انجام آزمون دستاورد برای سرپرست تارنگار فرستاده خواهد شد . همچنین برگه دستاورد به نشانی پست الکترونیک وارد شده در آغاز فرستاده خواهد شد . برای به دست آوردن بهترین نتیجه از مرور گر کروم بهره بگیرید .

در این آزمون 30 پرسش از کتاب های  علوم ، فارسی ، ریاضی فراهم شده است و برای نخستین بار از آوای آموزگار برای خواندن پرسش ها بهره گرفته شده است که کاربران گرامی به ابراز دیدگاه های خود در بخش " دیدگاه  " فراخوانده می شوند .

در صورت بروز هرگونه مشکل در درهم ریختگی فونت ها ، فونت b yekan  را از اینجا دانلود و نصب کنید .

برای اجرای آزمون بر روی نگاره زیر کلیک کنید و شکیبا باشید تا آزمون بارگیری گردد

 کلاس سوم آزمون آنلاین

نظرات (۵)

    • پاسخ:

      امیدوارم پاسخ های رویایی ودرست بدهید . بهروز و تندرست باشید.
    • پاسخ:

      با درود 
      هم اکنون تست نمودم و بدون هیچگونه اشکالی باز شد. توجه داشته باشید که چون آزمون در محیط فلش اجرا می شود بسیار وابسته به سرعت اینترنت شما تا دانلود فایل اصلی می باشد و بعد از آن با سرعت زیاد اجرا می گردد . وب من طوری طراحی شده است که در کلیه پلت فرم ها با تغییر اندازه اتوماتیک اجرا شود (واکنش گرا است ) ولی چون سیستم عامل اندروید از فایل های فلش پشتیبانی نمی کند لذا آزمون بر روی موبایل و تبلت قابل اجرای بی اشکال نیست و باید از کامپیوتر و لپ تاب برای اینکار استفاده کرد .
      بهروز و تندرست باشید .
    • پاسخ:

      سپاسگزارم
  1. یاسمین قانع پارسا

    با سلام و احترام و تشکر فراوان از شما .متاسفانه موفق به انجام آزمون آنلاین نشدیم وقتی بر روی نگاره کلیک می کنیم پیام زیر می آید.
    click to enable adobe flash player
    اگر راهنمایی فرمایید ممون می شویم.
    • پاسخ:

      با درود 
      چون آزمون آنلاین از فرمت فلش برای اجرا استفاده می کند احتمالا چنانچه از مرورگر کروم استفاده می کنید فقط با کلیک کردن بر روی صفحه مرورگر  مشکل برطرف و برنامه اجرا می شود . از پیگیری شما سپاسگزارم 
  2. سلام خانم سیدیان روز بخیر من هرچی ازمون انلاین میخوام ازمون انلاین بدم نمیاد

    • پاسخ:

      آزمون های آنلاین بر اساس سیستم عامل ویندوز طراحی شده اند و در سیستم عامل اندروید کار نمی کنند . برای استفاده در لپ تاپ یا دسک تاپ عمل کنید حتما اجرا می شوند .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">