ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

۰

مقیاس جهان

این رشته ویدئو ها توسط دکتر جو هنسون دارای دکتری در رشته بیولوژی و نویسنده مطالب علمی تهیه شده است . هدف از تهیه این ویدئوها آموزش علوم به زبانی ساده برای تمام رده های سنی است .

تا حالا شده یکروز آنقدر پریشان باشید که از خودتان بپرسید که من در این دنیا چکار می کنم ؟ چون خلاصد یک روزی در یک جایی در یک چشم به هم زدن کوتاه از نظر خودمان و کوتاه تر از نظر جهان هستی زندگی ما تمام می شود . دارم خودم را دلداری می دهم زیرا هم اکنون ذهن 7.2 میلیارد نفر دیگر بر روی کره زمین هم به همین مسئله فکر می کند و فکر می کنم که اگر فقط بخواهم آنها را بشمارم 3 برابر عمر من طول می کشد ...

 ویدئوهای آموزشی

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">