ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

۳

آزمون 10-95-94

زمان انجام آزمون 30 دقیقه می باشد و پس از انجام آزمون دستاورد برای سرپرست تارنگار فرستاده خواهد شد . همچنین برگه دستاورد به نشانی پست الکترونیک وارد شده در آغاز فرستاده خواهد شد . برای به دست آوردن بهترین نتیجه از مرور گر کروم بهره بگیرید .

در این آزمون 30 پرسش از کتاب های  علوم ، فارسی ، ریاضی فراهم شده است و برای نخستین بار از آوای آموزگار برای خواندن پرسش ها بهره گرفته شده است که کاربران گرامی به ابراز دیدگاه های خود در بخش " دیدگاه  " فراخوانده می شوند .

برای بکارگیری آزمون همگاه بر روی نگاره زیر کلیک کنید 

نوشته های در پیوند :

بر روی نگاره بایسته کلیک کنید 

 آزمون آنلاین کلاس دوم

نظرات (۳)

    • پاسخ:

      با درود از دقت نظر شما سپاسگزارم . پست الکترونیک به منظور شناسایی انجام دهنده آزمون نیست بلکه در پایان آزمون و یا به پایان رسیدن زمان آن یک کارنامه الکترونیک از نحوه انجام آزمون برای پست الکترونیک انجام دهنده آزمون (شامل جوابهای درست و نادرست و نیز پاسخ صحیح و نمره کسب شده ) ارسال و همزمان برای اینجانب نیز به پست الکترونیک من ارسال می گردد و به صورت تمام اتوماتیک سوابق اجرای آزمون انجام دهتده و تحلیل های آماری از کل انجام دهندگان آزمون انجام می شود که در نتیجه نقاط ضعف و قوت کل دانش آموزان آشکار می گردد . از آنجا که آزمون با صدای آموزگار انجام و شاگردان نیز بلافاصله بعد از انجام آزمون نتیجه آن را دریافت می کنند اثر روانی به غایت قدرتمندی به جا می گذارد . البته تعداد دفعات انجام آزمون محدود نیست و دانش آموز در انجام آن به غیر از زمان هیچ محدودیتی ندارد . در بعضی از پرسش ها حتی پاسخ در قیلم یا عکس هست زیرا هدف آموزش است نه آزمون گرفتن . بهروز باشید .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">