ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

۳

آزمون همگاه 8-95-94

زمان انجام آزمون 30 دقیقه می باشد و پس از انجام آزمون دستاورد برای سرپرست تارنگار فرستاده خواهد شد . همچنین برگه دستاورد به نشانی پست الکترونیک وارد شده در آغاز فرستاده خواهد شد . برای به دست آوردن بهترین نتیجه از مرور گر کروم بهره بگیرید .

در این آزمون 30 پرسش از کتاب های  علوم ، فارسی ، ریاضی فراهم شده است و برای نخستین بار از آوای آموزگار برای خواندن پرسش ها بهره گرفته شده است که کاربران گرامی به ابراز دیدگاه های خود در بخش " دیدگاه  " فراخوانده می شوند .

برای بکارگیری آزمون همگاه بر روی نگاره زیر کلیک کنید .

نوشته های در پیوند :

آزمون همگاه 3-95-94

آزمون همگاه 5-95-94

آزمون همگاه 2-95-94

آزمون همگاه 7-95-94

 آزمون آنلاین کلاس دوم

نظرات (۳)

  1. در واقع فقط باید از مرورگر کروم استفاده کرد.
    من که با فایر فاکس امتحان کردم نوشته ها برعکس هست.ولی با کروم درست بود.(البته قصدم شرکت در آزمون نبود :) )
    • پاسخ:

      با سپاس بابت زمانی که برای بررسی بکار بردید که موجب قدر دانی است .
      من با فایر فاکس 45 و اینتر اکسپلورر 10 آزمون را اجرا کردم و در هر دو مورد هیچ اشکالی مشاهده نشد . من از فونت tahoma که فونت استاندارد ویندوز است استفاده کرده ام و نسخه های به کار رفته به دلیل پروسسور مورد استفاده 64 بیتی می باشد . البته بیشترین سرغت و سازگاری با مرور گر کروم می باشد . نرم افزار آزمون فارسی  را به طور کامل پشتیبانی نمی کند (فونت های استاندارد ویندوز را به درستی به کار نمی گیرد)و با مکاتبه ای که با آنها داشتم درپاسخ قول رفع این ایراد را دادند . مجددا بابت زحمتی که کشیدید سپاسگزارم .
  2. سلام ♥
    خیلی ممنون از نظرتون ولی به این دلیل لینک هارو گذاشتم که لود شدن وبلاگ سریعتر انجام بشه :))

    در مجموعه های بعدی حتما این کار رو میکنم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">