ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

۰

علم در خدمت صلح و توسعه

درخت تو گر بار دانش بگیرد 

به زیر آوری چرخ نیلوفری را 

علم برای فهم جهانی

این مناسبت در 19 آبان ماه هر سال گرامی داشته می شود .روز جهانی علم برای صلح و توسعه اهمیت قوانین علمی در اجتماع و نیاز درگیر نمودن جوامع وسیعتر  در مناقشات کاربردهای علمی را برجسته می نماید. این روز همچنین اهمیت و آشکار سازی علم را در زندگی روزمره ما یاد آوری می نماید .

با پیوند با علم ، ما با جوامع مختلف نزدیک تر می شویم .این روز قصد دارد که اطمینان حاصل شود که شهروندان از پیشرفت های علمی آگاه گردند . همچنین این روز بر نقش دانشمندان بر انتشار فهم سیاره شکننده ما ، که به آن زمین می گوییم تاکید می کند  و جوامع را پایدارتر  می سازد .

سوژه سال 2017 "علم برای فهم جهانی " است . فهم جهانی کلید صلح و توسعه پایدار است که در آن افراد و جوامع محلی نشان می دهد که به اشتراک گذاری دانش برای اعمال و تغییرات رفتاری لازم است .از این رو علوم مرکز فهم جهانی است که نه تنها به فهم دنیا و همدیگر کمک می کند بلکه به طراحی و تکمیل تغییراتی که ما هدف می انگاریم ، می انجامد.

مایکروسافت با انتشار ویدئویی جذاب، پیشرفت فناوری در دهه های آتی را به تصویر کشیده که از میان آنها می توان به استفاده از دستبندهای هوشمند، تبلت هایی متفاوت و ... اشاره کرد.

 آگهی ها

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">