ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

۲

آزمون آنلاین دوره پایه دوم ابتدایی

زمان انجام آزمون 30 دقیقه می باشد و پس از انجام آزمون دستاورد برای سرپرست تارنگار فرستاده خواهد شد . همچنین برگه دستاورد به نشانی پست الکترونیک وارد شده در آغاز فرستاده خواهد شد . برای به دست آوردن بهترین نتیجه از مرور گر کروم بهره بگیرید .

در این آزمون 30 پرسش از کتاب های  علوم ، فارسی ، ریاضی فراهم شده است و برای نخستین بار از آوای آموزگار برای خواندن پرسش ها بهره گرفته شده است که کاربران گرامی به ابراز دیدگاه های خود در بخش " نظرات " فراخوانده می شوند .

این آزمون برای سنجش و به روزآوری دانستنی های پایه دوم می باشد لذا نسبت به انجام آن کوشا باشید . در صورت وارد نمودن آدرس پست الکترونیک همزمان کارنامه دانش آموز برای شما نیز ارسال خواهد گردید .

 

برای انجام آزمون بر روی نگاره زیر کلیک کنید و شکیبا باشید تا آزمون بارگیری شود .

 کلاس سوم آزمون آنلاین

نظرات (۲)

  1. یاسمین قانع پارسا

    با سلام و احترام 
    از زحمات شما معلم گرامی سپاس گزاریم.
    • پاسخ:

      سپاسگزارم . بهروز و تندرست باشید
  2. آزمونها بسیار مفید و اثر بخش است و این روش جوابدهی به آنها باعث ایجاد انگیزه  در دانش آموزان می شود.
    زحمات و تلاشهای شما قابل تقدیر و تشکر است.موفق باشید.
    • پاسخ:

      سپاسگزارم . آزمون ها نه برای ارزیابی بلکه برای یادگیری طراحی شده اند . از ویدئو و تصاویر برای تثبیت جواب درست در ذهن دانش آموزان بهره گرفته شده است . همچنین تصاویر با پیش آموزش های درس ها هماهنگ شده است .بهروز و تندرست باشید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">