ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

 کلاس سوم پیک آدینه

نظرات (۲)

  1. با عرض سلام و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای دست اندر کاران آن سایت 
    لازم میدانم از زحمات شما تشکر کنم چند سالی است که از مطالب عالی شما در وبلاگم استفاده می کنم 
    واقعا دست شما درد نکند(عالی )
    معاون اجرایی دبستان شهید صدوقی دستجرد اصفهان -وبلاگ آوای خوزستان 
    • پاسخ:

      از حسن نظر جنابعالی سپاسگزار و آرزوی بهروزی و تندرستی برای شما دارم .
  2. سلام و عرض ادب و احترام به همه معلمین گرامی و با مسئولیت؛
    بنده سالهای دوران دبستان خود را به یاد دارم که تمریناتی برای ما طراحی می شد و به ما ارائه می شد که بسیاری از آنها برایمان سازنده بود.
    البته از باب اینکه زحمات فراوان و دلسوزانه معلمین این وبسایت رو میبینم می خواستم اگر لطف بفرمایید خیلی بیشتر روی فلسفه و دلیل کارهایی که بچه ها انجام می دهند تکیه بفرمایید
    مثلا ما آن زمان اگر می دانستیم داریم مثلا برای اینکه اسباب بازیهایمان را بشماریم ریاضی را یاد می گیریم برایمان قابل درک تر می شد.
    اما به ما فقط می گفتند باید بنویسیم و باید بیاییم و باید برویم
    اون علاقه ای که برخی معلمین دلسوز برای کودک در نظر می گیرند کمتر بود و نهایتا هم خیلی سخت گذشت این دوران برای ما
    مثلا کودکان خیلی علاقه دارند بر اساس تعداد همکلاسی های خود ریاضی را بیاموزند چون به نوعی ارتباطات اجتماعی و ماندگار آنها قوی تر می شود در حین تداعی شمارگان. 
    و همچنین اینکه خیلی به کار آنها خواهد آمد.
    حتی اینکه معلم درس علوم تجربی دوران راهنمایی من باعث شد خیلی علاقمند به رشته علوم تجربی شوم و بعدها نیز در درمان یک فرد به کار من آمد.
    حتما مسئله ربط رو موافقم که در مسائل و در همه مسائل بهش توجه بشه
    وقتی یک ساختار میخوایم توی ذهن کودک شکل بگیره که مثل یک بنای یادگار باشه باید این بنا رو با مصالح به هم مرتبط کرد تا ساختار بگیره و بماند.
    اما هر چه از مصالح ذهن خود کودک استفاده میشه این بنا دلنشین تر و موندگار تر میشه تا اینکه یک سری قواعد رو بوایم به زور و به خاطر ضوابط بر اونها تحمیل کنیم.
    موفق باشید و اجرتون با خالق هستی
    • پاسخ:

      با درود
      از نظرات سازنده شما سپاسگزارم . کاملا صحیح می فرمایید . اگربخش های گوناگون وبلاگ را مشاهده می فرمایید مثلا تعداد 73 کوشش علمی به همراه توضیح علمی و فیلم و ویدئو برای درک بهتر بخش های علوم دوم و سوم دبستان ارائه شده است و فیلم های ، اجرای آنها نیز توسط دانش آموزان به نام خود آنها در ادامه آمده است . کلیه ویدئوهای اموزشی در ارتباط کامل با درس های ارائه شده می باشند . همچنین فیلم های زیبایی درباره ادبیات کهن (گلستان سعدی) قرار داده شده است که ادبیات کهن را به شکل دیداری آموزش می دهد . البته از پیشرفته ترین ابزار های اینترنتی مانند آزمون آنلاین نیز برای آموزش استفاده می گردد . البته بهترین ابزار مورد استفاده ،نظرات سازنده کاربران است که ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب آموزشی یاری می دهد .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">