ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

۲

افزایش توانمندی های تارنگار

به منظور افزایش توانمندی های سایت و حل مشکلات فنی مربوط به اندازه نبودن ابعاد تارنگار ، با توجه به دقت نمایش صفحات کامپیوتر های مختلف و نیز امکان کارکرد تارنگار با انواع موبایل ها و تبلت ها و...  تغییرات مهمی در تارنگار اعمال شده است که مهمترین آنها از قرار زیر است :

1- قالب سایت کلا تغییر نموده و با توجه به توانمندی های سایت به روز گردید . قالب جدید کلملا رسپاننسیو بوذه و در نتیجه در هر نوع کامپیوتری و با هر نوع دقت نمایشی به صورت کاملا متناسب به نمایش در آمده و در انواع موبایل ها و تبلت ها مستقل از ابعاد صفحه قابل نمایش ،به نحو احسن قابل اجرا می باشد .

2- به جهت ایجاد محیط گرافیکی دوستانه ،منوهای نوشتاری سایت به منوهای گرافیکی تبدیل و در قسمت امکانات سایت درج گردیداند . این امر به ویژه در هنگامی که از موبایل برای استغاده از سایت استفاده می گردد بسیار کارآمد می باشد .

3- کلیه قسمت های داستان های کهن و داستان های ملل و دانشمندان ایران زمین با استفاده از نشانه ها و فرمت گرافیکی بهنر به روز گردیده است  .

4- قسمت آخرین نظرات نیز به روز آوری گردیده و به فرمت جدید به نمایش در آمده است .

5- تارنگار در انواع موبایل ها با ابعاد بسیار کوچک نیز به خوبی و خوانایی به نمایش در می آید . برای هماهنگی بیشنر کلیه پست های تارنگار (نزدیک به 530 پست )  بازبینی مجدد شده ، تا کلیه فیلم ها و جدول ها و ... با   نو جه به تغییرات به عمل آمده ،با فرمت جدید سازگار شوند تا در موبایل ها به درستی به نمایش در ایند .

6- برای ترغیب کاربران به استفاده از موبایل، اپلیکشنی به نام "کلاس دوم مینا "تهیه گردیده است که بر روی تمام موبایل های اندرویدی قابل نصب بوده و با انتخاب آن بلافاصله وبلاگ با تمام توانایی های آن به نمایش در می آید .برای بارگیری اپلیکیشن با استفاده از بارکدخوان موبایل، بر روی نگاره زیر با استفاده از نرم افزار بارکدخوان فوکوس نمایید .

همچنین می توانید با استفاده از دگمه زیر برنامه فوق را دانلود و به موبایل خود منتقل نمایید .

بهروز و تندرست باشید

 آگهی ها

نظرات (۲)

    • پاسخ:

      ممنون 
      این اپلیکیشن در طی روزهای آینده در google play  , bazar  نیز منتشر خواهد شد تا دسترسی دیگر کاربران نیز میسر گردد .
    • پاسخ:

      سپاسگزارم 
      بهروز و تندرست باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">